|
 |
 |
 |
  |
|
Bisküvi ve çikolatayla başladık 100 ülkeye ihracat yapıyoruz
80'lerin ortasında sadece bisküvi ve çikolatayla tanınan bir gruptuk. Sonra girdiğimiz pazarlar hep büyüdü, rakiplerimiz de bizim o piyasaya girmemizden rahatsızlık değil memnuniyet duyduklarını ifade ettiler.
Türkiye'nin 85'li yılları, geçmiş yıllara kıyasla sosyo-ekonomik açıdan büyük değişikliklerin yaşandığı bir dönemin başlangıcı oldu. O zamana kadar adeta tabu kabul edilen uygulamalar değişirken, Türkiye dış dünya ile daha rahat temas kurabilen, girişimci, atak, yenilikçi bir havaya büründü. Yabancı para bulundurmanın suç olmaktan çıkması ve büyük ihracat atağımız, bu yeniliklerin başında gelenler arasında sayılabilir İşte böyle bir zamanda yayın hayatına başlayan Sabah Gazetesi de Türk basınına hareket ve heyecan getiren ve bazı ilkleri başlatan yenilikçi bir hüviyetle karşımıza çıktı. Bugünlere kadar başarıyla yayın hayatını sürdüren Sabah'ın bundan sonra da aynı şekilde yoluna devam edeceğine inanarak, tüm çalışanlarını kutluyor "daha nice 20 yıllara" temennilerimizi dile getiriyoruz
ÜLKER PAZAR LİDERİ Türkiye'nin sanayisine şöyle bir göz atarsak, gerçekten yeniliklerle dolu olan 85'li yıllar, bizim için de paralel bir süreç izleyerek gelişti. O yıllarda sadece bisküvi ve çikolata çeşitleriyle tanınan Ülker, daha sonra hızlı ve yeni yatırım hamleleriyle üretim alanını genişletti. Birbiri ardına önce Besler ile margarin ve sıvı yağ, Pendik Nişasta Sanayi ile nişasta ve tatlandırıcılar, daha sonra Ak Gıda ile süt ve süt ürünleri ve Fresh Cake ile kek üretimi başladı. Pazarlama ve dağıtım şirketlerimiz güçlendi ve çoğaldı. Ambalaj sektöründe büyük atılımlar gerçekleştirildi. Bugün Cola Turka ve diğer gazlı içeceklerimiz, soya proteini, hazır yemek, fonsiyonel gıdalar kapsamında yoğurt ve yoğurt içecekleri ile çok sayıda Bizim Mutfak ürünlerimiz de çeşit yelpazemiz içinde yerlerini aldılar. Ülker Grubu'nun tüm bu yatırımlarının ve büyüme- gelişme sürecinin sağlanmasındaki en önemli etkenlerden biri, İnsan Kaynaklarına verdiğimiz önem, işinin uzmanları ile çalışmamızdır. Şimdi de işbaşında olan arkadaşlarımızla yeni üretim alanlarına girdik ve girdiğimiz sahalarda kapasite ve pazar liderliklerini yakaladık. Ülker'in girdiği pazarlar hep büyüdü, rakiplerimiz de bizim o piyasaya girmemizden rahatsızlık değil memnuniyet duyduklarını ifade ettiler. Ülker Grubu yeni organizasyon yapısıyla daha verimli çalışma fırsatına kavuştu. İcra Kurulu ve buna bağlı olan Bisküvi- Çikolata, Gıda, Ambalaj, Ticaret, Ar- Ge-İş Geliştirme ve Bilişim Grup Başkanlıkları yatırımları ile üretim sistemlerini geliştirdiler. Ülker Grubu bugün 22 bin çalışanı, Türkiye'nin her bölgesindeki 200 bin satış noktası, 100 civarında ülkeye yaptığı ihracatı ve yabancı 7 ülkedeki yatırımlarıyla haklı olarak mutluluk duymaktadır. Tıpkı kendi alanındaki atılımları ve yenilikleriyle her zaman öncü olan Sabah Gazetesi gibi. Tekrar 20. kuruluş yıldönümünüzü kutluyor, bu vesileyle başarılarınızın devamını diliyoruz.
METİN YURDAGÜL
|
|
|
|
 |
DİĞER HABERLERİ |
 | Bakkal amcadan hipermarkete | 2005'te iki büyük evlilik! | Gıda harcaması 2.7 kat arttı | Rekabet sarhoş etti | Güvenlik krizi tadımızı kaçırdı | Zorlandık ama inancımızı yitirmedik | Yavaşlamak düşmek demektir | Organizenin payı halâ çok düşük | 50 yıldır buradayız, en hızlı büyüyenler arasındayız | Türkiye'nin koşulları yordu, ama artık rahatız | AB'ye hazırız, artık ihracata yükleneceğiz | Kahve tiryakisi oldular | Gıda denetimi için yeterli eleman yok | 60 yaşımızı tamamladık ama hâlâ genç bir grubuz | Gıda mühendislerinin iş sorunu olmayacak | Kiler her şehirde olacak | Artık teknoloji emrimizde | Ambalajlı ürün payı arttı gıdada ürünler çeşitlendi | Bir alışveriş merkezi yılda 18 bin ziyaretçi ağırlıyor | Küçüğüm, onun için ucuzum | Alkollü içeceklerde önce evrim, sonra devrim oldu | Çayda radyasyon, gıdada hormonu tartıştık | Pasta büyüdü devler gıdaya yöneldi | Tüketici yine kazanacak | Hem gıdada hem perakendede büyüdü | Onlar hastalandı, biz korktuk | Yeni kategorilerle atağa kalktı | Sadece üretmek yetmez, pazarı büyütmek gerek | Ülker Holding | Kooperatif döneminden modern mağazacılığa geçtik | 3.9 trilyon $'lık sektörde Türkiye'nin önemi artıyor | AB, sofralarımızı değiştirecek | Tansaş 20, Gima 49'unda devlerle evlendi | |
 |
|
 |
|