|
 |
 |
 |
Kiler her şehirde olacak
Babama ait küçük bir bakkal dükkanıyla yola çıktık, bugün 105 mağazamız var. Amacımız en ucuz olmak ve başta İzmir olmak üzere Ege Bölgesi'ne ağırlık vermek.
11 yıl önce ilk mağazamızla organize perakende sektörüne adım attık. Bugün "Türkiye'nin en ucuzu" ünvanıyla tam 105 mağazamız var. İstanbul'da inşaatı devam eden ve 2006'da hizmete girecek lojistik merkezimiz ise Marmara Bölgesi'nde 250 mağazaya hizmet verebilecek kapasitede. Babama ait küçük bir bakkal dükkanıyla yola çıktık. Dördüncü Kiler mağazasını açtığımızda herkesin 'hayal' gibi gördüğü bir söz verdik: İstanbul'un her ilçesine Kiler açacak, sonra yurda yayılacaktık. Herkes bize işin sırrını sordu. Aslında sır diye bir şey yok. Ne yaptıysak halkın gözü önünde gerçekleştirdik. Ticarete babamızın bakkalında başladığımız doğru. 150 metrekarelik bir dükkandı. Biz üç erkek kardeşiz. Birlikte baba mesleğini icra etme kararı aldık. Aramızda ortaklık yerine birlik vardı. Her zaman birlikte hareket ettik. Çok çalıştık. Kazandığımızı işe yatırmayı babamızdan gördük. Bakkaldan markete, marketten mağazacılığa geçiş yaptık. İlk büyük Kiler mağazasını 1994'te Bakırköy'de açtık. Biz, müşterilerimize kaliteli ürünleri "ucuza" satabilmek için tüm şartları bir araya getirdik... En başta taviz verdik. Sonunda hem müşterilerimiz kazandı, hem biz kazandık. Kazandıklarımızla yatırım yapmaya devam ediyoruz.
İSTİHDAM YARATMAYI SEVİYORUZ Biz çalışmayı ve iş imkanı oluşturmayı çok seviyoruz... Canerler operasyonuyla birlikte çalışan sayımız 2 bin 750'den 4 bin 150'ye çıktı. Ankara'da bu hamleyi gerçekleştirdikten sonra da mağaza açmaya devam ettik. Altı mağaza daha açtık. Yıl sonuna kadar 110 mağazaya ulaşacağız. Biz ciddi anlamda büyümeye devam ediyoruz ve inşallah edeceğiz. Bu hedefimiz doğrultusunda İstanbul'a 90 bin metrekare alanda büyük bir lojistik merkezi kuruyoruz. İnşaatı devam ediyor. 2006'da hizmete girecek. Bu lojistik merkezi Marmara bölgesinde 250 mağazamıza hizmet verebilecek kapasitede. Bu bile büyüme arzumuzla ilgili size net bir fikir verebilir. Çünkü yeni mağazalar ve satın almalarla birlikte ilk üçte olmak istiyoruz.
DAHA UCUZ OLACAĞIZ Kiler, kendini "kalite ve ucuzluk" kavramlarıyla özdeşleştirmiş bir kuruluş. Her sabah işe gelirken kendimize soruyoruz "daha ucuza mal etmek için başka ne yapabiliriz?". Bu sorunun cevaplarından biri "tarladan tezgaha, tezgahtan sofraya" projemiz oldu. Sebze ve meyveyi aracısız 24 saatte tezgahımıza çıkarabiliyoruz. Geçtiğimiz haftalarda "Kazanç Kart" projesini başlattık. Büyük ilgi görüyor. Kart sahibi müşterilerimiz gerçekten ayrıcalıklı ve kazançlı hizmet alıyorlar. Bunlar müşterimize ucuz ürün sunabilmek için geliştirdiğimiz onlarca formülden bazıları. Tabii en önemlisi ucuz olmak adına bunları yaparken, kaliteden ve müşteri memnuniyetinden taviz vermemek. Bunu da başarıyoruz. En önemli göstergesi kalite ve müşteri memnuniyeti konusunda aldığımız ödüller. Geçen sene Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nın müşteri memnuniyetini ilke edinen firma ödülünü biz aldık.
HEDEFİMİZ İZMİR Şimdi öncelikli hedefimiz başta İzmir olmak üzere Ege bölgesi. Yeni bir söz daha veriyoruz Kiler olarak. Tüm Türkiye'de, bütün şehirlerimizde Kiler olacak, müşteriye değer veren, kaliteli ve kazançlı alışveriş olacak. Bunu inşallah gerçekleştireceğiz.
|
|
|
|
 |
DİĞER HABERLERİ |
 | Bakkal amcadan hipermarkete | 2005'te iki büyük evlilik! | Gıda harcaması 2.7 kat arttı | Rekabet sarhoş etti | Güvenlik krizi tadımızı kaçırdı | Zorlandık ama inancımızı yitirmedik | Yavaşlamak düşmek demektir | Organizenin payı halâ çok düşük | 50 yıldır buradayız, en hızlı büyüyenler arasındayız | Türkiye'nin koşulları yordu, ama artık rahatız | AB'ye hazırız, artık ihracata yükleneceğiz | Kahve tiryakisi oldular | Gıda denetimi için yeterli eleman yok | 60 yaşımızı tamamladık ama hâlâ genç bir grubuz | Gıda mühendislerinin iş sorunu olmayacak | Artık teknoloji emrimizde | Bisküvi ve çikolatayla başladık 100 ülkeye ihracat yapıyoruz | Ambalajlı ürün payı arttı gıdada ürünler çeşitlendi | Bir alışveriş merkezi yılda 18 bin ziyaretçi ağırlıyor | Küçüğüm, onun için ucuzum | Alkollü içeceklerde önce evrim, sonra devrim oldu | Çayda radyasyon, gıdada hormonu tartıştık | Pasta büyüdü devler gıdaya yöneldi | Tüketici yine kazanacak | Hem gıdada hem perakendede büyüdü | Onlar hastalandı, biz korktuk | Yeni kategorilerle atağa kalktı | Sadece üretmek yetmez, pazarı büyütmek gerek | Ülker Holding | Kooperatif döneminden modern mağazacılığa geçtik | 3.9 trilyon $'lık sektörde Türkiye'nin önemi artıyor | AB, sofralarımızı değiştirecek | Tansaş 20, Gima 49'unda devlerle evlendi | |
 |
|
 |
|