Kara Cuma" diyemedikleri için adını "Efsane Cuma"ya çevirdikleri Amerikan geleneğini bahane ederek, bir internet satış sitesinin hem de sütunlar, sayfalar dolusu reklamını akıl almaz bir şekilde yapan Hürriyet'in ve ülkenin çok okunan üç yazarı, Ertuğrul Özkök, Ahmet Hakan ve Ayşe Arman dostlarımı oldukça sert eleştirmiş ve gazetenin Genel Yayın Müdürü Fikret Bila'ya seslenmiştim.
"Bu iş artık gazetenin okur temsilcisi Faruk Bildirici'yi aşar, bana iki satır yanıt verir misiniz, ne diyorsunuz bu rezalete" demiştim..
Ayni gün Fatih Altaylı da bu rezilliği, isim vermeden yazmıştı.
Fikret Bila'dan çıt çıkmadı..
Niye çıkmadığını pazar günü öğrendim..
Meğer üç yazarın birbiri ile yarışır gibi göklere çıkardıkları, alışveriş listeleri verdikleri o internet üzerinden satış sitesinin sahibi, gazeteyi de çıkaran Doğan Holding'miş iyi mi?.
Şimdi sorum o internet sitesinin Ceo'suna..
"Efsane (!) Cuma" günü, bu üç müthiş yazarın, üç müthiş reklam yazısıyla kaç yüz milyonluk satış yaptınız?.
Söylendiği gibi 700 milyon mu?. Yoksa milyarı geçtiniz mi?.