AYŞE Hatun Önal, müzik piyasasına "club" olarak anılan farklı ve iddialı bir tarzla giriş yaptı. "Çeksene elini, kırcan mı belimi" dillere dolandı, pek çok tartışmaya konu oldu. Ayşe'nin şarkısı kadar "telaffuzu" da çok tartışıldı. Örneğin "belimi" yerine "belümü" diyordu. Ayşe Hatun Önal'ın bu ünlü şarkısının reklam müziği versiyonunu ise şu sıralar televizyonda sık sık duyuyoruz. Sütaş meyveli yoğurdun "defile" temalı reklamında "Kırcan mı belümü" adlı şarkı bu kez yoğurda uyarlanmış. Ayşe Hatun Önal "değişik telaffuzuyla" yine imzasını atmayı ihmal etmemiş. Bu kez "meyveli" yerine "meyvelli" diyor. Sanırım ülkemizde konuşulan farklı dil ve lehçelere "Ayşe Hatun ağzı" da eklendi!