* Avrupa'da kaç ülkede tanıtım yapacaksınız, bütçeniz ne kadar? Kampanyanın dikkat çekici özelliklerinden söz eder misiniz?
Almanya ve Avusturya hariç yaklaşık 30 ülkeden oluşan bütün Avrupa'yı ve Kazakistan ile Türkmenistan gibi Türk Cumhuriyetlerini kapsıyor. Başlangıç bütçemiz 18 milyon dolar. Hedefimiz de 30 ülke var ama bütçenin önemli kısmı İngiltere, İskandinav ülkeleri ve Orta Avrupa'da kullanılıyor. Medya seçiminde çok dikkatli davranıyoruz. Hedef kitleye en doğrudan ulaşabileceğimiz mecralar önemli. Mesela golf, yat ya da mavi yolculuk dergilerinde, özel turiste ulaşmaya çalışıyoruz. Siyasi ve ekonomik dergilerden tamamen uzak duruyoruz. Irak'a komşu olduğumuzu kimsenin fark etmesini istemiyoruz. Biz mesela gurme dergisinde Osmanlı ya da Türk yemekleriyle ilgili bir yazının yanında anılmak istiyoruz. Türkiye'nin hep yaşayan güzel yüzünü yansıtmaya çalışıyoruz. Mesela Cannes Film Festivali'nde mutlaka oluyoruz. Doğrudan filmlerimizi gösteriyoruz, önemli dergilerde ilanlar veriyoruz. Sloganımız 'So much to live, so much to love' yaşanacak ve sevecek çok şey var vurgusu yapıyoruz. Vaadimizle Türkiye gerçeği üst üste oturuyor, ki bu çok önemli. Hedefimiz, Türkiye'nin turizm destinasyonu olarak marka değerini yükseltmek.