* Turizm kampanyası başladı mı?
Şu anda Avrupa'da dergilerde, billboardlarda, otobüs ve taksi üstlerinde tanıtım yapıyoruz. İnternet gibi alternatif mecralara önem veriyoruz. Ne de olsa Avrupa'da internet üzerinden yapılan turizm alışverişi 50 milyar doları geçmiş durumda. Sadece İskandinav ülkelerinde turizmin yüzde 70'i internet üzerinden yapılıyor.
* Türkiye'nin hangi özelliklerine vurgu yapıyorsunuz?
2000'lerin başında turizm sadece bir hayal satmaktı. Ama bugün geldiğimiz noktada internet çok etkin. Turist gideceği yeri en ince detayına kadar inceliyor. Dolayısıyla biraz daha ayakları yere basan, reel turizme dönüştü durum. İnsanlar bireysel deneyimleri önemsemeye başladı. Parasıyla anı satın alan kişi, en farklı neyi satın alabileceğinin peşine düşmeye başladı. Her zaman turist karşılığını almaya önem verir. Trend olan yerlere gitmek ister. Bu yıl kampanyalarımızda, Türkiye'yi klasik üçgenin yani deniz, kum ve güneşin dışına çıkardık. Örneğin İstanbul'da tarihi yarımadaya kilitlenmedik. İstanbullu gibi yaşamak isteyen turistleri hedefledik.