Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Bir bardak suda fırtına

Vallahi başta sevgili Kazım Kanat olmak üzere değerli spor yorumcusu ağabeylerim kusura bakmasınlar ama şu ALPET'in promosyon çay bardağı reklamı, son yıllarda gördüğüm en başarısız, en sevimsiz kampanya olmuş. Reklam, sırtını spor programlarında spor dışında her şeyin tartışıldığı "derin felsefi yorumlara" yaslamış. Ama metinler öylesine yaratıcılıktan uzak, o kadar mizah fukarası ki, insanın reklam süresince ekran karşısında harcadığı süre için ajansa tazminat davası açası geliyor! Bir de koca memlekette Trabzonspor'u yorumlayacak bir tane bile spor yazarı kalmadı mı? Yazarların arasına "sızan" Trabzonspor taraftarının orada ne işi var? Anlayan, bilen varsa bana da söyleyiversin bir zahmet... Ben reklam ajansının yerinde olsam, herhangi bir Telegol ya da Santra programındaki sohbeti alır, aynen montajlardım. Emin olun, çok daha komik olurdu. Örneğin; geçen hafta Santra'da Kazım Kanat su dolu bardağı kaldırıp, Ahmet Çakar'a soruyordu: "Şimdi sana bu bardaktaki, su değil de kola desem ne dersin?" Ahmet Çakar bir kaşını kaldırıp, en derininden felsefi yorumlara soyunuyordu: "Vallahi şimdi bunu bana bir kimyacı soruyor olsa şüphelenirdim. Acaba şeffaf kola mı icat edildi diye... Ama gazeteci Kazım Kanat söylediğine göre dalga geçtiğine kanaat getirirdim..." Buyurun size en yaratıcı "bardak" muhabbeti!.. Daha iyisini yazacak reklam metin yazarı varsa, buyursun yazsın...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA