EFENDİM Ray Restoran'dan da cevap geldi. Yani trenlerimizde restoran vagonlarını işleten şirketten.. Genel Müdür Savaş Ünal imzalı.. İzmir- Ankara- İzmir seferinde ağabeyim Öcal'ın başına gelenleri yazmıştım ya..
Savaş Ünal, yazım için teşekkürle söze başlayıp, ağabeyimin başına gelenlere üzüntüsünü ifade ediyor.
"Şirketimiz, demiryolu hattı üzerinde 53 noktadan, 24 saat yiyecek ikmali yapma imkanlarına sahipken, personelin böyle davranması kabul edilemez, özür dileriz" diyor.
Özürle de kalmamış iş. Soruşturma açmışlar, sorumluları bulmuşlar ve hak ettikleri cezaları da vermişler..
Ben, kız kardeşimle İstanbul- Eskişehir arası restoranda nasıl mutlu saatler geçirdiğimi gene bu köşede anlatmıştım.. Demek her şey servis elemanının elinde..
Ray Restoranın, çalışanlarını çok özenle seçmesi ve iş başında sıkı denetlemesi gerek, demek ki..
Sizin de şikayetiniz olursa, doğrudan yazabilirsiniz.. savas.unal@rayrestaurant.com.tr