Tüketiciler günlük koşturmacaları içinde hayatlarını kolaylaştıracak olan teknolojik uygulamalara büyük ilgi gösteriyor. Tüm iletişim ihtiyaçlarını karşılayan tarifeler, en yeni cihazlarda özel teklifler, ücretsiz vale ve havalimanı transferi gibi birçok ayrıcalık şirketleri de rekabette bir adım öne çıkarıyor.
HAYATI KOLAYLAŞTIRIYORUZ
Turkcell'in Platinum segmentini yöneten Pazarlama Direktörü Dilara Demir Kısakürek de, Turkcell'in sadece teknoloji ile değil aynı zamanda Platinum gibi bir platformu kullanarak hayatı kolaylaştırmayı hedeflediğini söyledi. Turkcell Platinum'u "ayrıcalıklar dünyası" olarak ifade eden Kısakürek, konuşmasını şöyle sürdürdü: "Bu platformu işi ve yaşam tarzı gereği yoğun iletişim ihtiyacı olan müşterilerimiz için yeniliyoruz. Metropollerde yaşayanlar, hem zorunlu işleri hem de eğlence programları nedeniyle koşturmaca içinde. Bu nedenle hayatı kolaylaştıran platformlar çok değerli."