Projenin yurtdışında önemli bir ödül kazanması da satışlarda durgunluk yaşandığı şu günlerde Aksoy Grubu'na iyi gelmiş. 2015 yılında Epique Island projesinin lansmanı çok konuşulmuştu. dDF'in üstlendiği lansman için Tuzla tersanelerinden 1200 metrekarelik dev bir mavna Bodrum'a getirilmiş ve birebir projenin minyatürünün inşa edildiği yüzer adada çarpıcı bir tanıtım yapılmıştı. İşte bu lansman, iletişim sektörünün Oscar'ı sayılan EuBea'da 'Best Event Awards' 'Açılış/ Kutlama Kategorisi' Gümüş Fil Ödülü'nü alarak ülkeye dönmüş. Bir jürinin karşısına çıkarak lansmanı anlatan Arhan Kayar, dünyaca ünlü markaları geride bırakmanın sevincini yaşadıklarını söylüyor.
Bu arada Bodrum'daki inşaatta hali hazırda 530 kişinin istihdam ediliyormuş ancak Batu Aksoy, bu sayının bu ay içinde 1000'e çıkmasını planladıklarını söylüyor. "Biz grup olarak Türkiye'nin potansiyeline inanıyoruz" diyen Aksoy'a göre, ekonomide yaşanan zorluklar göze alındığında daha rahat kararların alıncağı yılların 2017'den ziyade 2018 ve 2019 olacağı şeklinde.