Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Daha derine!

Ekrana sürdüğü yarı çıplak yakışıklı erkekler ile televizyon başındaki hanımların gözünü okşayan(!) çikolata reklamında gelinen son nokta, tartışma yaratacak cinsten...
Vallahi oradaki erkek güzeli arkadaşları kıskandığımdan filan değil; çağımızda 'görselliğin' her türlü erdemi geride bırakacak kadar yüceltilmesine itirazım var.
Reklamdaki kadın; bir erkekte aradığı özellikleri sıralarken, onun şefkatinden, sevgisinden söz ediyor.
'Daha da derindeki' özelliği ise en sona saklıyor: 'Kasları...'
Eminim, zayıflama hapı satanlar ve spor salonu işletmecileri bu reklama yürekten alkış tutuyorlardır.
Ama işin asıl tartışılması gereken tarafı; 'fit görünmenin' bir sağlık zorunluluğu olmaktan ziyade 'kadınları etkileme aracı' olarak sunulup bu şekilde pazarlanması.
Reklamdaki paradoksa gelince:
Bu bir çikolata reklamı. Çikolata ise kilo vermeye çalışan kadınların en büyük düşmanı.
Yani; siz o çikolatayı o iştahla yemeye devam ederseniz, 'kaslı' erkekleri sadece rüyanızda ve reklamlarda görürsünüz.. Ama bu benim değil, insanı kas yoğunluğu ile ölçen reklamcıların iddiası olabilir ancak!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA