Cem Yılmaz'ın rol aldığı Türk Telekom Arena reklamı hem komik hem çok sempatik. Özellikle yerden ısıtmayı fizik tedavi yöntemi olarak kullanan işçiler ve yemeğe gittikleri, taç çizgisinden belli olan görevliler kısmı çok yaratıcı. Peki şirketlerin, stat isimlerinin yanlarına adlarını yazdırmaları ticari açıdan ne kadar doğru? Malum, bizim memlekette futbol denilince akan sular duruyor. Fanatizm en tepe noktasında. Rakip takımın stadının tabelasında gördüğü telekomünikasyon şirketini ya da inşaat firmasını hemen reddedecek fanatik sayısı hiç de azımsanacak gibi değil. Yani firma reklam yapayım derken, kendi pazarını daraltıyor. Cem Yılmaz da Galatasaray'ın yeni stadının tanıtımında yer alarak, rakip takım taraftarını küstürmek gibi önemli bir riski üstlenmiş gibi görünüyor. Yine de Cem'in 'taraftar üstü' bir komedyen olduğunu ve bu reklama Galatasaraylılar kadar Fenerbahçeli ve Beşiktaşlılar'ın da kahkaha attığını umuyorum.