Hızlı feribota her binişimde televizyonda sürekli 24 haber kanalının açık olduğunu görüyorum. Sanırım İDO ile kanal arasında bir özel anlaşma var. Bu sözleşmenin nasıl ve ne zaman gerçekleştiğini bilmiyorum ama bence deniz otobüsleri, şehir hatları vapurları, iskelelerin bekleme salonları ve hızlı feribotlar televizyon sektörü için son derece cazip bir mecra. Yani demem o ki, İDO biraz işin üzerine gitse, yeni ihaleyi tıpkı lig maçlarının yayın hakları gibi televizyondan naklen yayınlanan ve milyon dolarların havada uçuştuğu bir ihaleye dönüştürebilir. Ben yolculuk ederken, sabahın yedisinde ekranda bir sağlık sohbeti vardı. Uzman doktor, safra kesesi taşlarını, iltihaplarını ve ameliyatlarını anlatıyordu. Çevremdeki herkesin dikkat kesildiğini fark ettim. Hatta elindeki kitabı, gazeteyi bırakıp ekrana odaklananlar vardı. Etrafımdaki konuşmalardan anladığım kadarıyla insanlar o saatte 24'ün bir sağlık sohbeti yayınladığından o ana kadar habersizdi. İşte kanal promosyonunun en kestirme yolu. İDO'nun her gün yüzbinlerce yolcu taşıdığını düşününce 24'ün bu ihaleyi almakla ne denli akıllıca bir iş yaptığı ortaya çıkıyor. Eminim gelecek dönem bu ihale daha çekişmeli geçecektir.