Kurtlar Vadisi'nde Çakır (Oktay Kaynarca) öldükten sonra gazetelere vefat ve başsağlığı ilanları verilmiş hatta İzmir'de gıyabi cenaze namazı bile kılınmıştı. Bugün televizyonun Türk halkı üzerindeki tesirlerini anlatırken bu sıradışı örneğe sık sık başvururum. Ama görünen o ki, "Çakır vakası" son olay olmayacak. "Aşk-ı Memnu" dizisinin fanatikleri Facebook'ta bir kampanya başlattılar. Final bölümünde kendi hayatına kıyacak olan Bihter için sanal alemde şimdiden "cemaat" (!) toplamaya başladılar. 27 Mayıs Perşembe sabahı itibariyle cenazeye katılacağını ilan edenlerin sayısı 50 bine yaklaşmıştı. Bu bir halkla ilişkiler çalışması mı yoksa dizi fanatiklerinin bir fantezisi mi bilinmez ama "Aşk-ı Memnu" şimdiden Çakır'ın öldüğü 2005'teki "Kurtlar Vadisi" sezon finalinin reyting rekorunu kırmaya niyetli görünüyor. Ben catering firmalarının yerinde olsam, "helva dağıtımı" için şimdiden sponsor olurdum!..