Yakından Kumanda okurları, diziler ve programlar kadar reklamları da pür dikkat izleyip, mantık hatalarını ya da yanlış mesajları "şıp" diye yakalayıveriyorlar. (Bkz: "Okuma, dans et" başlıklı yorum) Okurumuz Filiz Kebapçı da bir emlak reklamındaki tuhaflığa dikkat çekiyor: "Son zamanlarda TOKİ'nin Avrupa Konutları Tem Projesi kapsamındaki reklamları dönüyor. Reklamda tenis oynarken izlediğimiz 'Pilot Ahmet Bey' komşularını bekliyormuş! Fakat Ahmet Bey diye izlediğimiz kişi, herkesin yakından tanıdığı Berke Hürcan!. Yetkili firma madem projesini bu şekilde komşuları hakkında bilgi vererek hazırlanacak bir reklam filmiyle tanıtmak istiyor, bari aşina olmadığımız simalar tercih edilseymiş. Böylelikle inandırıcı özelliği daha yüksek olurdu. Reklamların yanıltıcı olmaması ve gerçeği yansıtıyor olması gerektiği düşüncesindeyim."