Yine maç ve yine reklam eziyeti... Bu kez adres atv... Türkiye- Estonya maçı sırasında neredeyse her 10 saniyede bir ekranın üzerine bindirilen reklamlar arasında topu görebilmek için en az futbolcular kadar efor sarf etmek gerekiyor. atv, milli maçı adeta bir "yeni sezon lansmanına" çevirmiş. Kamera Fatih Terim'e zoom yapınca, ekranın altında hemen "Adanalı" dizisinin tanıtımı beliriyor. Sonra sırasıyla diğer diziler tanıtılıyor. Maç keyfimiz; reklam ve dizi tanıtımlarının altında eriyip, gidiyor. Profesyonel açıdan bakıldığında atv'nin milli maçı bu şekilde "değerlendirmesi" son derece zekice. Ama futbolseverler açısından olay tam bir işkence... Eminim gece boyunca atv'cilerin kulakları çın çın çınlamıştır. İyi de, koskoca atv, reklam girerken görüntüyü küçülten sistemi neden almaz? Niye üç paraya sistem kurmak yerine prestij açısından trilyonlar kaybeder? Bir anlayabilsem...