Yeni tuvalet kağıdı reklamını görünce, reklamcılarımızın gizli pazarlama stratejileri konusunda ne denli büyük bir aşama kaydettiklerini daha iyi anladım. Mayro adlı yeni tuvalet kağıdını iki çocuk birbirlerinin vücutlarına doluyorlar. Maksat "mumya" haline gelip, oyun oynamak. Annelerden biri diyor ki, "Diğer tuvalet kağıtları ile sadece bir çocuğu mumyalayabilirken, Mayro ile iki çocuğu mumyalayabilirsiniz..." Slogan şöyle: "Büyüksün Mayro!.." Vallahi büyüksünüz. Haydi tutun tutabilirseniz şimdi evdeki çocukları... Tuvalet kağıtlarını "oyuncak" haline getirip, ruloları veletlerin emrine sunmak dahiyane (!) bir fikir. Demek ki artık marketten iki katı tuvalet kağıdı alınacak. Birincisi popolar için, ikincisi de kurnaz kafalar için...