BAYRAMDA ekran tiryakileri, sıkı sıkıya takip ettikleri dizilerinin yeni bölümleri yerine eskileri ya da kolaj bölümlerini izlemek zorunda kaldılar. Bazı programların yerini ise prime time'da eski Türk filmleri aldı. Bayram eğlence programı süsü verilmiş birkaç yasak savan programla bayram geçiştirildi. Peki neden böyle oldu? Bayram ekranı neden naftalin koktu? Sebebi basit: Reklamveren, bayram süresince cebinde para olan, yani "hedef kitle" konumundaki tüketicilerin televizyon seyretmek yerine tatile gideceğini hesapladı. Bu nedenle reklam bütçeleri kısıldı. Eh, diziler, programlar da yeterli reklam gelirini elde edemedikleri için kanal yönetimleri bayram haftasını eski bölümlerle geçiştirip, birim maliyetlerinin yükselmesini engellemeye çalıştılar. Özetle söyleyecek olursak, Kurban Bayramı'nda televizyon izleyicileri reklama "kurban" edildi!..