Bu dünyada, futbolcu Ronaldo "şunu için" dediği için şunu içecek, "onu bırakın bunu için" dediği için onu bırakıp bunu içecek milyonlarca salak var.
Reklamlarda "ünlü" kullanmanın püf noktası da budur zaten.
Fakat ara sıra da kötü çuvallıyorlar.
Bir tarihte Ajda Pekkan'a yatak çarşafı reklamı yaptırmışlardı. Çarşaflar imzalıydı. ("Teveccühünüz" lafı bugün de hatırlardadır.)
Çarşaf işi çarşafa dolandı, iki seksen yattı.
Çünkü eve yatak çarşafını alanlar kadınlardı ve hiçbir kadın kocasını Ajda Pekkan'ın üstüne yatırmazdı!
Şimdi de "milli hamburger" çıktı.
Milli takımın maçını seyrederken yediğin hamburger milli oluyor...
Peki milli takımın rezil futboluna kızarsan boğazında mı kalıyor?
Milli kurye, milli pizza, milli tavan süpürgesi, milli memişhane ibriği...
Tehlikelidir böyle işler.
Yoksa "Nasıl olsa bu oğlanlar gol mol atamazlar" diye mi düşünüp gol başına iki yüz lira indirim yapıyorsun?
***
Ronaldo basın toplantısı yapmış.***
Demek ki bu tiplere parayı bastıracaksın ve de bol tutacaksın. Aksi takdirde seni batırabiliyorlar.
Gerçi bunun bir "dolaylı reklam" olduğunu ve aslında kolacılara yaradığını söyleyen de var.
Ronaldo şimdilik kepek şampuanı reklamlarında oynuyor.
En büyük rakibi de Cedi Osman.
Nasıl olsa bizde de "biri şunu al dedi" diye onu alacak, "öteki bunu al dedi" diye bunu alacak saçı kepekli lumpen çok.
Bakalım Ronaldo ne zaman "O çocuğun kafası kellenecek" deyip Cedi'ye saldıracak, Cedi de "O bitlidir bir kere" diye cevap yetiştirecek?
Ben şimdilerde yemek siparişine ve paket servisine çamur atmak için çırpınan o çemiş oğlanı seviyorum.
Bu köşe yazısını aşağıdaki linke tıklayarak sesli bir şekilde dinleyebilirsiniz