Gayet zekice hazırlanmış, hınzır bir reklamdan söz etmek istiyorum. Günün ya da dönemin 'mana ve önemi' nasıl reklama çevrilebilir? Mesela 28 Şubat sürecinde Zeki Triko'nun mayo reklamında, Atatürk'ü plajda gösteren bir fotoğraf kullanılmış ve hemen yanına "Güneşi özledik" yazılmıştı.
Peki siz olsanız bugünlerde prezervatif reklamını nasıl yaparsınız?
Eczacıbaşı Grubu'nun ürettiği Okey adlı prezervatif için hazırlanan reklam işte tam da bunu yakalamıştı. 21 Aralık gecelerin en uzun olduğu gün ya... Erkeği simgeleyen 'yuvarlaktan çıkan ok' işaretini uzatmışlar. Yanına da sakin ve sade bir biçimde, "21 Aralık en uzun gece..." diye yazmışlar. Ve iş bitmiş! Neyse... Bu güzel reklamdan biraz geç söz ettim ama geceler hâlâ uzun!