Sofia, tüm dünyanın dikkatini üzerine çekerken aslında hayallere hiçbir şeye engel olamayacağının da en büyük temsilcilerinden birine dönüştü. Moda endüstrisinin sınırlarını yıkmaya ve standartlarını değiştirmeye çalışan bu model, kararlı duruşu ile de herkesin dikkatini çekiyor. İşte en büyük tutkusunun peşinden giden Sofia'nın hikayesi…
EN BÜYÜK TUTKUSU: MODA
Sofia, Porto Riko'da yaşayan genç bir kadın olarak erken yaşlardan itibaren büyük bir moda tutkusuna sahip olduğunu Vogue dergisine verdiği demeçte anlattı. Bu hayali, Şubat 2020'de gerçekleşti. Marisa Santiago adlı moda tasarımcısı, Sofia'yı New York Moda Haftası'na davet etmesinin ardından tüm hayatı değişti. Sofia, bu olaydan o kadar etkilendi ki; sosyal medya hesaplarında paylaştığı, "Dün bir hayalimi gerçekleştirdim. Bu hayalim için doğdum ve tüm dünyaya bir model olarak parlamak için gereken her şeye sahip olduğumu göstermek istiyorum" sözleriyle tüm takipçilerini de etkiledi.
KARİYERİ ÜNLÜ BİR MARKA İLE BAŞKA BİR DÖNEME GİRDİ
Victoria's Secret'ın "Love Cloud" adını verdiği koleksiyonda Sofia'nın yer alması, ulaşabildiği hedeflerden biri oldu. Kampanyada çekilen fotoğrafını sosyal medya hesabından paylaşırken duygularını da ortaya koydu. "Bir gün bunu yaşayacağımı hayal ederek yaşadım ve bugün bu rüya gerçek oldu. Artık en büyük sırrımı size söyleyebilirim; Down Sendromlu ilk Victoria's Secret modeli oldum! Çalışmalarımda beni her zaman desteklediğiniz için hepinize teşekkür ederim. Bu sadece başlangıç!" yaşadığı "başarı duygusunu" tüm takipçileriyle paylaştı.
BAMBAŞKA BİR HAYALİ DAHA GERÇEKLEŞTİ
Sofia, artık kendi aksesuar markasını kurdu ve hiçbir engel tanımadan hayalini kurduğu bir hedefe daha ulaştı. Alavett adını verdiği bu markada, defter, çanta, telefon kılıfı, yastık kılıfı ve kupa birçok aksesuar bulunuyor ve en önemlisi, Sofia tüm bu ürünleri kendisi tasarlıyor.
SOFIA AYNI ZAMANDA BİR "FARKINDALIK" KAMPANYACISI
Sofia, moda dünyasında elde ettiği başarılarla yetinmedi ve aynı zamanda başkalarına ilham vermek için de büyük bir çaba harcıyor. CNBC'ye göre Down sendromu hakkında farkındalığı artıran yeni kampanyası Sin Limites ile oldukça dikkat çekici projelere imza atıyor.