Köylü çocukları televizyon reklam kampanyalarında kullanmak moda oldu. Çocukların masumiyeti, ticari açıdan cazip bir geri dönüş sağlamış olacak ki, Türk Hava Yolları'ndan sonra Turkcell de benzer bir kampanya ile izleyicinin karşısına çıktı.
Reklamda birbirinden sempatik iki köylü çocuğu, yörelerine gelen turist Corç Emmi'nin nasıl 'teknoloji fukarası' olduğunu anlatıyorlar.
Navigasyon cihazı, fotoğraf makinesi, bilgisayar filan taşımasını 'boşa hamallık' olarak niteleyip burun kıvırıyorlar.
Biz de teknolojimizle Corç Emmi'yi nasıl madara ettiğimizi görüp gururlanıyoruz... İyi hoş da, keşke bu reklam, Van Başkale'deki okullarında tuvalet olmadığı için her teneffüste koşturarak evlerine gidip gelmek zorunda kalan çocukların haberinin yer aldığı bültenin ortasına gelmeseydi...