OKUR Temsilcisi'ne reklamlarla ilgili şikayetler de gelir. Bunlar genelde düzenli olmaz. Ne zaman reklam hacmi, haber hacmini okur gözünde "tehdit etmeye" başlarsa, alarm zilleri çalar.
Okurumuz Ayhan Demir, böyle düşünenlerden sadece biri.
TV'lerdeki reklam "çılgınlığı"nın gazeteye sirayet ettiğinden dem vurarak, "bu günlerde haber okuma isteğimi köreltiyor" diyor.
"Doğru, ilan gelirinizdir. Anlıyorum. Ama onların yeriyle ötekileri ayırsanız daha iyi olur" diye ekliyor. Kendince haklı.. Ama..
Yılbaşı yaklaşıyor. Piyasalar canlı. Tüketim hızlı. Otomotiv gibi sektörler yıl sonu için atakta vs.
Böyle olunca reklamların artışı da doğal. Çaresi, belki sayfa sayısının artırılması... Mı? Bilemem.
Bildiğim şu: Gazetesine umduğu kadar haber koyamamak gazeteciyi de okur kadar üzüyor.