Türkiye'nin en iyi haber sitesi
SİNAN ÖZEDİNCİK

Şikayet var!

Olay çok garip. Bu yüzden sizlerle paylaşmak istedim, ki başınıza gelirse şok olmayın! Konu; bir işadamı arkadaşımın geçenlerde Türk Hava Yolları ile yaşadıkları... Arkadaşım, Hong Kong'daki bir fuar için ocak ayında, 24 Şubat tarihine uçak bileti alıyor; TK 070 sefer sayılı İstanbul - Hong Kong uçağının 23.55 seferine... 24 Şubat'ta, uçuşu için Bakırköy'deki evinden 21.45'te yola koyuluyor. 22.15'te havalimanında, kontuarın önüne geliyor.

14 yolcu mağdur

Ama bilin bakalım, ne oluyor? Yaklaşık bir ay önce aldığı bilet için "Kusura bakmayın beyefendi, uçakta yer kalmadı" deniliyor. Tabii arkadaşım şok oluyor. Oysa elinde bir ay öncesinden 774 Euro parası ödenmiş uçak bileti var. Sonra bu şekilde 13 kişinin daha olduğu anlaşılıyor. Ve arkadaşımın da aralarında bulunduğu bu 14 kişiden 23.45 Bangkok uçağı ile uçması rica ediliyor. Arkadaşım, mecburen Hong Kong yerine Bangkok uçağına biniyor. Bangkok'a indikten sonra sekiz saat beklemenin ardından yaklaşık 12 saatlik bir zaman kaybı ile Hong Kong'a ulaşıyor. Peki arkadaşımın elinde bileti olmasına rağmen neden uçakta yer yoktu? THY'nin cevabı şu: Uçak şirketleri 'gelmeyen olur' deyip fazla uçak bileti satıyorlarmış. Ancak hiç kimse uçuşunu iptal etmeyince de fazladan bilet satışı yapılanlar açıkta kalıyormuş. Bu müşterilere telafi olarak başka bir uçuşa yönlendirme yapılıyor ve aktarmadan ücret alınmıyormuş. Hatta bir de 500 dolarlık hediye çeki veya 250 dolar nakit 'özür parası' veriliyormuş. Peki bu özür; kaybedilen zamanı, yaşanan rötarı, belki de çok önemli iş anlaşmalarının akıbetini telafi eder mi? Siz karar verin...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA