Uygulamayı ilk başlatan yine "ilklerin adamı" Jay Leno oldu. CBS'deki şovu, prime time kuşağına alındığından bu yana Jay Leno konuklarından yeni filmlerinin, dizilerinin ya da albümlerinin tanıtımını yapacakları reklamı "hak etmelerini" istiyor. Konuk sanatçı, sohbet sırasında yeni işinden hiç söz edemiyor. Ta ki etkileyici bir şov ortaya koyup, "reklam hakkını" elde edene kadar... "Earn Your Plug" adlı bu bölüm, kısa zamanda şovun en fazla izlenen köşesi haline geldi. Son olarak anlı şanlı bir dizi oyuncusunun (House; Hugh Laurie) piyano başında kan ter içinde kalışına tanık oldum. Hugh'un, performansının ardından Jay Leno dizinin yeni bölümlerinin yayınlandığı gün ve saati anons etti. Jay Leno'nun bu tavrının; film, dizi ya da albüm tanıtımına dönen bizim talk show yapımcılarına yeni bir "açılım" oluşturmasını diliyorum.