Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Bir garip reklam mantığı

Şekerleme, gofret, çerez reklamlarında yeni bir yöntem gelişti. Reklamda anlatılanlara göre; ağzınıza attığınız ürün sizi zevkten çıldırtıyor ama bu arada beyninizin çalışmasına engel oluyor. (!) Beyni fazla çalışanın cezasız bırakılmadığı şu günlerde bu iyi bir şey mi yoksa kötü mü, tartışılır!.. Çekirdek reklamında patronundan hesap sormaya gelen adam, "çitlemeye" başlayınca her şeyi unutup, bal-şeker oluyor. "Dodi dodi" diye siren çalmaya başlayan adamın ağzına gofreti tıktınız mı, susuyor. Hele şimdilerde "Herkese bi halley oluyoy" sloganıyla ekranlara taşınan bir reklam var ki, tam akıllara zarar. Çocuk, top oynarken evdeki vazoyu kırıyor, okulda arkadaşlarını pataklıyor ama ebeveynleri ağızlarına bir lokma bisküviyi atınca her şeyi toz pembe görmeye başlıyorlar. Evet, belli ki bu ürünler ağza tat, "beyne feryat" cinsinden!..

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA