Avrupa Futbol Şampiyonası'na doğru reklamcılar, futbol rüzgarıyla yelkenlerini doldurma hevesinde. Neredeyse tüm markalar tema olarak kendilerine milli takımı seçtiler. Aileleri de dahil olmak üzere tüm ay-yıldızlı ekibimiz ve teknik sorumluları, antrenman sahalarından daha çok, reklam stüdyolarında ter dökmüşe benziyorlar. Fatih Terim ise açıkladığı sürpriz kadroyla, tüm reklam metin yazarlarını ters köşeye yatırdı. Ülker'in reklamında Hakan Şükür var. TTNet'in "Ana Sponsor" reklamında ise kadrodan çıkarılan İbrahim Kaş'ın annesinin, oğlu için güzel temennilerini izliyoruz. "Ana Sponsor" reklamı hem düşünce hem de uygulama olarak son derece başarılı. (Bu arada Ülker Hanımeller reklamında ev sattırıp, parasıyla kurduğu devekuşu çiftliğini batıran oğluna "Olsun, üzülme. Biz de tavuk alırız. Onlar ölmez" diyen anneyi de "Yılın Ana Sponsoru" seçmek lâzım) Gerçekten de arkasında "ana sponsor" desteği olmayan bir evladın, başarılı olma şansı fazla değil. Şimdi ay-yıldızlı gençlerimize düşen, sahaya çıkıp, herkese "Analar ne aslanlar doğururmuş" dedirtmeleri...