Trendyol.com, 18 Mart 2010'da (tam bir yıl önce) faaliyete geçti. İlk altı ayında aralarında Ayaydın- Miroglio gibi şirketlerin de bulunduğu yatırımcılardan 18 milyon dolar alan site, ünlü markaları yüzde 90'a varan indirimlerle üyeleriyle buluşturuyor. Şu anda 3.2 milyon üyesi var. Günde 10 kampanya düzenleniyor ve 15 binin üzerinde de ürün satışı oluyor. Bugüne değin binin üzerinde markayı alışverişseverlere ulaştırmışlar. En çok satanlar Converse ve adidas olmuş. Site yetkilileri, en çok kıyafet ve ayakkabının satıldığını söylüyor. Dekorasyon ürünleri ve elektronik cihazlar gibi kategorilere fazla girmemeye çalışıyorlar. Satışa çıkacak ürünleri tabi tuttukları, T29 adını verdikleri bir test var; kendilerinin kullanmayacakları şeyleri satmıyorlar. Sitede her gün mutlaka üç yeni tasarımcının ürünleri satışta oluyor ve her gün bir yeni isim ekleniyor. Simay Bülbül, Trendyol kullanıcılarının en çok rağbet ettiği tasarımcılardan. Site için özel bir koleksiyon hazırlayacak Bülbül'ün İstanbul Fashion Week'teki (İFW) defilesinin sponsoru da Trendyol'du. Sertaç Delibaş'ın ayakkabıları da çok satılıyor; tasarımcı, sitedeki satışından 60 bin TL'lik ciro yapmış. Anadolu'da ise en çok Cengiz Abazoğlu ilgi görüyormuş. Site yetkilileri, tasarımcılara ilginin arttığının farkında. Ünlülerle yapılan kampanyalar da satışı artıyormuş.