Yer: Akıncı 4. Ana Jet Üs Komutanlığı. Tarih: 15 Temmuz 2016.
"Bizim isim listemiz var, hepsi ellerinde. Hepimiz bu listedeyiz. Bazı generaller alınmaya başlandı, sonra tek tek sıra bize gelecek. Bu işi bugün yapmamız gerekiyor, onlardan önce davranmamız gerekiyor."
Bu sözleri, darbeci pilotları 'havaya sokmak' için -eski zaman ordularının muharebe öncesi at üstünde ordusuna hitap eden komutanlarının şehvetiyle- sarf eden kişinin adı Hasan Hüsnü Balıkçı. Ufuk Işık ve Yılmaz Çoraközü adlı FETÖ'cü mahrem abilerin komutlarını yerine getiren bir pilot yarbay. O gece askeriyedeki emirleri ise -diğer pilotlar gibi- Akıncı Üssü'nün Harekât Komutanı Kurmay Albay Ahmet Özçetin'den aldı. Yukarıda kimi cümlelerine yer verdiğimiz konuşmayı, darbenin en kıdemli askeri figürü Akın Öztürk'ün damadı Hakan Karakuş'un da bulunduğu üssün brifing salonunda yaptı.
Mezkur cümleler, FETÖ'nün 15 Temmuz'u, Türk Silahlı Kuvvetleri'nden tasfiye harekâtına karşı planladığını gözler önüne seriyor. FETÖ'nün, darbeyi, âdeta 'Paralel Hava Kuvvetleri'ne çevirdiği Hava Kuvvetleri Komutanlığı'ndaki pilotları kullanarak kotarmaya çalıştığını da…
Bu hafta Üç Boyutlu Portre'de FETÖ'cü havacıların darbe girişimi gecesi tam olarak ne yaptıklarını ayrıntılarıyla anlatacağız. Örgüt mensubu havacıların 15-16 Temmuz'da ülkemizi savaş alanına çevirdiği hain operasyondaki kilit rollerini darbe girişiminin en önemli belgesi diyebileceğimiz belgeye dayanarak gözler önüne sermeye çalışacağız. 4658 sayfalık Akıncılar Üssü İddianamesi'nden söz ediyorum.
FETÖ, 1980'li yıllardan itibaren devletteki zaaflardan ve sistemik boşluklardan yararlanarak Hava Kuvvetleri Komutanlığı'nda örgütlendi. Ve elbette onun, Kara Kuvvetleri'ndeki bir parçası sayılabilecek Kara Havacılık Komutanlığı'nda da…
PARALEL BAĞIMLI YAKLAŞMALAR
Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğü Havacılık Terimleri sözlüğüne göre askeri havacılıkta paralel pistlere yapılan eşzamanlı yaklaşmaları anlatmak için kullanılan 'bağımlı paralel yaklaşmalar'ı 15-16 Temmuz gecesi boyunca mecazi manada sergilemiş pilotlar bunlar. Bir başka deyişle her katliam talimatını 'roger' deyip uygulayan paralel robotumsular…
Akıncılar Üssü İddianamesi'nin 1137. sayfasından itibaren 15 Temmuz'da rol alan F-16 pilotlarının kimler olduğu ve hangi suçları işledikleri ayrıntılarıyla anlatılıyor. İlk sırada davanın 34 numaralı şüphelisi Hüseyin Türk var. Pilot kurmay yüzbaşı. Kendi abisi olan FETÖ yöneticisi Sinan Kurt'un 7 Eylül 2016 tarihli ifadesine göre örgüt içinde 'Hasan' kod adını kullanıyormuş Hüseyin Türk.
Türk, darbe gecesi Akıncı 4. Ana Jet Üs Komutanlığı'nda verilen her talimatı itaatkârlıkla yerine getirdi. O akşam önce üste kursiyer pilotları toplayarak görev dağılımı yapıp emirler verdi. Gece saat 03:24 ve 03:25'te Aslan-6 kodunu kullanan 93-0663 kuyruk numaralı F-16 uçağı ile TBMM'ye 2 adet MK-82 bombası attı. 32 kişinin yaralanmasına sebebiyet verdi. Daha önemlisi saat 00:33'te Aslan-3 kodunu kullanan 93-0691 kuyruk numaralı F-16 uçağı ile pilot Uğur Uzunoğlu ile birlikte bir GBU-10 bombasını Gölbaşı'ndaki Özel Harekât Daire Başkanlığı'na attı ve 44 kahramanımızın şehadetine sebep oldu. O saldırıdan sonra kimi şehitlerimiz yüzleri tanınmayacak ölçüde yandığı için ancak silah seri numaralarından kimliklendirilebilmişlerdi. Bu acıları tekraren hatırlatıyoruz. Çünkü unutmamak lazım. Çünkü acılarına sahip çıkmayan bir millet güçlü bir gelecek inşa edemez.
Hüseyin Türk, ayrıca Aslan-6 kodunu kullanan F-16 uçağı ile saat 03:14, 03:15, 03:17 ve 03:19'da 4 adet MK-82 bombasıyla TURKSAT tesislerini de vuran isim.
MECLİS'İ BOMBALAYAN DİĞER PİLOTLAR
Gelelim yazının girizgâhında sözünü ettiğimiz Pilot Yarbay Hasan Hüsnü Balıkçı'ya. O konuşmadan başka darbe gecesi neler yapmış Balıkçı. Bakalım: Saat 02:35'te Aslan-5 kodunu kullanan 94-0105 kuyruk numaralı F-16 uçağı ile pilot Uğur Uzunoğlu ile birlikte TBMM'ye 1 adet GBU-10 bombası atmış. 14 Temmuz'da 'Sniper Pod' (Savaş jetlerinde hassas vuruş sağlamak için kullanılan bir uygulama) takılı uçakla Hakan Karakuş ile birlikte Kapadokya bölgesinde hazırlık uçuşu yapmış.
İddianameye göre 'Paralel Hava Kuvvetleri'nin bir diğer mensubu Mustafa Azametli. Binbaşı. Darbe gecesi Gölbaşı Emniyet Havacılık Daire Başkanlığı'ndaki hedeflerin işaretlemesini yapmış. Lazer poduyla… Emniyet'in hava unsurlarını, tıpkı Özel Harekât gibi hedef almaları boşuna değildi. Hava eksenli bir darbe planlamışlardı. Havada herhangi bir mukavemetle karşılaşmamak için direnci önceden kırmak istiyorlardı.
Gelelim Müslüm Macit'e… 15 Temmuz darbe ve iç işgal harekâtının ismi en sık duyulan pilotu Müslüm Macit… Bu da Hüseyin Türk gibi imam Sinan Kurt'a bağlı idi. Ta öğrencilik yıllarından beri örgütle iltisaklı. O yıllarda sık sık 'sümüklü'nün vaazlarını dinleyip kitaplarını okumuş, böylelikle beyni yıkanmış. 2015 yılının Aralık ayında kurmaylık sınavı soruları örgüt abileri tarafından şifreli SD kartta Macit'e verilmiş. Bu sorulara çalışarak (!) sınavda 88 puan alıp kurmay subay olmuş.
O gece akıllı mühimmatın atılması için gerekli olan kriptoları, DTC'ye (Data Transfer Cartridge-Verileri F-16'ya aktarmakta kullanılan bilgisayar aparatı) yüklemiş Macit. Saat 06:19'da Aslan-6 kodunu kullanan 93-0671 kuyruk numaralı F-16 uçağı ile Cumhurbaşkanlığı Külliyesi yakınındaki köprülü kavşağa ve otoparka 2 adet MK-82 bombası atmış. 15 vatandaşımızı şehit etmiş, 7 vatandaşımızı yaralamış.
ÖZEL HAREKÂTI KİMLER BOMBALADI?
FETÖ'cü pilotlardan biri Uğur Uzunoğlu, 00:00:33'te Aslan-3 kodunu kullanan 93-0691 kuyruk numaralı F-16 uçağı ile yanında pilot Hüseyin Türk olduğu halde Emniyet Genel Müdürlüğü Özel Harekât Daire Başkanlığı'na 1 adet GBU-10 bombası attı. Saat 02:35'te Aslan-5 kodunu kullanan 94-0105 kuyruk numaralı F-16 uçağı ile yanında pilot Hasan Hüsnü Balıkçı olduğu halde TBMM'ye 1 adet GBU-10 bombası attı. 15 Temmuz akşamı 143. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 19:45:22-19:45:28 zaman aralığında görüntüsüne rastlandı.
Çetin Kaplan: Tarık kod isimli Alper Küçük adlı FETÖ abisine bağlı olarak faaliyet gösteriyordu. Aslan-1-2 kodunu kullanan 94-0110 kuyruk numaralı F-16 uçağı ile yanında pilot Ertan Koral olduğu halde Emniyet Genel Müdürlüğü Havacılık Daire Başkanlığı'na 1 adet GBU-10 bombası attı. Bunun yanı sıra hedeflere lazer poduyla işaretleme yaptı. 141. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 23:25:05-23:25:12 zaman aralığında görüntülerine rastlandı. Akıncı Üssü'ne elleri kelepçeli olarak getirilen 8 kişiyi kule bölgesinden aldı. Bu kişileri, Müslüm Macit ile birlikte esir olarak tutuldukları odaya götürdü.
Ertan Koral: Saat 23:18'de Aslan-1-2 kodunu kullanan F-16 uçağı ile yanında pilot Mehmet Çetin Kaplan olduğu halde Emniyet Genel Müdürlüğü Havacılık Daire Başkanlığı'na 1 adet GBU-10 bombası attı. Lazer poduyla işaretleme de yaptı. 15 Temmuz'da 143. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 16:23:05-16:23:10, 17:43:05-17:43:10 zaman aralığında görüntüleri var.
Ekrem Aydoğdu: Musa kod isimli mahrem abiye bağlı olarak çalışıyordu.
94-0105 kuyruk numaralı F-16 uçağında lazer poduyla işaretleme yaptı. 23:18'de Aslan-1-2 kodunu kullanan F-16 uçağı ile yanında pilot Mehmet Çetin Kaplan olduğu halde Emniyet Genel Müdürlüğü Havacılık Daire Başkanlığı'na 1 adet GBU-10 bombası attı. 143. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 16:13-16:18 zaman aralığında görüntüleri bulunuyor.
İlhami Aygül: Saat 00:56'da Aslan-4-1 kodunu kullanan 94-1562 kuyruk numaralı F-16 uçağı ile pilot Mehmet Yurdakul ile birlikte Ankara İl Emniyet Müdürlüğü binasına toplam 2 adet GBU-10 bombası attı. İddianamede yer alan ifadeyle Ankara semalarında 'Mach üzeri' (Ses hızını aşma kast edilmiş ama Mach; sesten hızlı uçaklar, füzeler ve roketler için kullanılan hız birimi. 15 Temmuz'da FETÖ'cü pilotlar ses duvarını aşarak sonik patlama etkisi yaratmışlardı.) uçuş yaptı. 143. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 18:47:34-18:47:37 zaman aralığında görüntüleri var.
SES HIZINI AŞIP SONİK PATLAMA YAPANLAR
Mehmet Yurdakul: Mahrem abisi Ufuk Işık'tı. 00:56'da Aslan-4-1 kodunu kullanan F-16 uçağı ile pilot İlhami Aygül ile birlikte Ankara İl Emniyet Müdürlüğü binasına toplam 2 adet GBU-10 bombası attı. Kentin semalarında ses duvarını aşarak geçiş yaptı. Akıncı Üssü'nde 141. Filo Harekât İcra Odası güvenlik kamerasında saat 20:17:16-20:20:11 zaman aralığında görüntüleri var.
Mustafa Özkan: Haluk Yıldız ve Ali Korkmaz adlı mahrem imamlara bağlıydı. Saat 01:08'de Aslan-4-2 kodunu kullanan 94-0091 kuyruk numaralı F-16 uçağı ile Ankara İl Emniyet Müdürlüğü binasına 1 adet GBU-10 bombası attı. 16 Temmuz'da 143. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 11:26:51-11:27:05 zaman aralığında görüntülerine rastlandı.
Oğuz Alper Emrah: Bu pilotun darbedeki rolü kritikti. Ancak hain görev talimatını yerine getiremedi. 93-0661 kuyruk numaralı mühimmat yüklü F-16 uçağı ile saat 00:20'de Akıncı 4. Ana Jet Üssü'nden kalkış yaptı. Görevi Cumhurbaşkanlığı uçağına önleme yapmaktı. ATA uçağı 'kimliksiz' uçtuğu için bunu başaramadı. 15 Temmuz'da 141. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 16:00:36-16:08:18, 16:43:36-16:43:53, 143. Filo istihbarat koridoru kamera görüntülerinde 18:06:51-18:06:57, ayrıca yine 143. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 11:26:42-11:26:43 zaman aralığında görüntüleri var.
İlker Hazinedar: Eğitmen pilot yüzbaşı. Darbe nedeniyle izne çıkmaktan vazgeçti. 94-0080 kuyruk numaralı mühimmat yüklü F-16 uçağı ile saat 00:20'de Akıncı 4. Ana Jet Üssü'nden kalkış yaptı. Telsiz tapelerine göre Ahmet Özçetin'in talimatıyla '210 baş, 15 bin fit'te uçtu. Polatlı üzerinden Afyon istikametine yöneldi. Amaç Cumhurbaşkanlığı uçağına önleme yapmaktı. Ancak hain görevi tamamlayamadan geri döndü. 15 Temmuz'da 143. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 17:27:19-17:27:23, ayrıca 16 Temmuz'da 141. Filo harekât icra güvenlik kamerasında saat 01:29:19-01:32:41 zaman aralığında görüntüleri var.
Selahattin Yorulmaz: Ufuk Işık ve Murat Kara adlı imamlara bağlıydı.
94-1563 kuyruk numaralı mühimmat yüklü F-16 uçağı ile Ankara üzerinde alçak uçuş yaptı. 143. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 16:49:04-19:49:07, ayrıca 16 Temmuz'da saat 08:36:06-08:36:44 zaman aralığında görüntülerine rastlandı.
Mustafa Konur: Şükrü kod isimli mahrem abiye bağlıydı. Evinde 13 adet
1 ABD doları bulundu. Saat 00:54'te 93-0670 kuyruk numaralı mühimmat yüklü F-16 uçağı ile Akıncı Üssü'nden kalkış yaptı, havada önleme görevi icra etti, Ankara üzerinde alçak uçuş yaptı. 141. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 16:01:35-16:09:30, ayrıca 141. Filo harekât icra odasındaki güvenlik kamerasında saat 19:44:35-19:46:22, 19:47:22-19:59:20 zaman aralığında görüntüleri var.
Yücel Canbolat: Mahrem abisi Ufuk Işık idi. Saat 07:33'te 93-0663
kuyruk numaralı F-16 uçağı ile Akıncı Üssü'nden kalkıp Ankara üzerinde alçak uçuş yaptı. 15 Temmuz'da 143. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 23:09:02-23:09:24, ayrıca 141. Filo harekât icra odasındaki güvenlik kamerasında saat 02:15:52-02:16:16 zaman aralığında görüntüleri var.
Adem Kırcı: Mahrem abisi Ufuk Işık'tı. Örgütle lise yıllarında tanıştı. İmamının yönlendirmesiyle Hava Harp Okulu'na girdi. Okul yıllarında bütün örgüt mensupları gibi 'sümüklü'nün vaazlarını dinleyip, kitaplarını okudu, zihnen zehirlendi. Saat 22:08'de 93-0677 kuyruk numaralı mühimmat yüklü F-16 uçağı ile Akıncı Üssü'nden kalkıp Ankara üzerinde alçak uçuş yaptı. 93-0661 kuyruk numaralı mühimmat yüklü F-16 uçağı ile de saat 00:54'te Akıncı Üssü'nden kalkıp önleme görevi yaptı. 15 Temmuz'da 141. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 16:40:06-16:40:53, ayrıca saat 23:21:05-23:21:14 zaman aralığında görüntüleri var.
DARBEYE DİYARBAKIR'DAN KATILANLAR
Yavuz İstek: Eskişehir 1. BHHM (Birleştirilmiş Hava Harekât Merkezi) Komutanlığı'nda Harekât Plan Şube Müdürlüğü Hava Savunma Plan subayı olarak yüzbaşı rütbesinde görevliydi. Darbe günü kendi imkânlarıyla Diyarbakır'a gitti. Diyarbakır 8. Ana Jet Üs Komutanlığı'ndan 07-1020 kuyruk numaralı mühimmat yüklü F-16 uçağıyla havalandı. İbrahim Yozgat ile Akıncı 4. Ana Jet Üssü'ne geldi, gelirken havada Ankara'nın doğusunda bulunan bir yolcu uçağına önleme yaptı. Ankara semalarında sonik patlama etkisi yaratacak ölçüde yüksek hızla uçuş yaptı. Saat 03:15'te 93-0677 kuyruk numaralı mühimmat yüklü F-16 uçağıyla Akıncı Üssü'nden yeniden kalktı, yine Ankara semalarında ses duvarını aşarak geçiş yaptı. 141. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 00:03:24-00:03:28 zaman aralığında görüntüleri var.
İbrahim Yozgat: Diyarbakır 8. Ana Jet Üs Komutanlığı 182. Filo'da Filo Komutanı olarak binbaşı rütbesiyle görev yapıyordu. Suç günü Diyarbakır'dan 07-1020 kuyruk numaralı mühimmat yüklü F-16 uçağıyla yanında Yavuz İstek olduğu halde Akıncı 4. Ana Jet Üssü'ne geldi. Ankara üzerinde alçak uçuş yaptı. 141. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 00:02:33-00:02:38 zaman aralığında görüntüleri var. Jandarma Kriminal Daire Başkanlığı'nın 2016/2569 sayılı ekspertiz raporuna göre Yozgat'tan alınan svap örneklerinde yerde de silah kullandığını gösteren atış artıkları bulundu.
Erdem Erdoğan: Diyarbakır 8. Ana Jet Üs Komutanlığı 182. Filo'da pilot yüzbaşı olarak görev yapıyordu. Buradan 90-0022 kuyruk numaralı
mühimmat yüklü F-16 uçağıyla Akıncılar'a geldi. Ankara üzerinde yüksek hızda alçak uçuş yaptı. Saat 02:10'da 93-0689 kuyruk numaralı mühimmat yüklü F-16 uçağıyla İstanbul'a gitti. Burada çok sayıda dalış yaptı, ses hızını geçip sonik patlama yarattı. 141. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 00:07:52-00:08:00 zaman aralığında görüntüleri var.
Fatih Şen: Diyarbakır 8. Ana Jet Üs Komutanlığı 181. Filo'da pilot yüzbaşı idi. Ankara üstünde alçak uçuş yaptı. Saat 02:10'da 94-0077 kuyruk numaralı mühimmat yüklü F-16 uçağıyla Akıncı Üssü'nden kalktı, İstanbul semalarında alçak uçuş yaptı, ses duvarını aşarak sonik patlama yarattı. 141. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 00:00:05-00:00:14 zaman aralığında görüntülerine rastlandı.
Ersel Emanet: Pilot yüzbaşı. Diyarbakır'da görevliydi. Darbe gecesi Ankara üzerinde alçak uçuş yaptı. 141. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 00:03:42-:00:03:50 zaman aralığında görüntüleri var.
Ahmet Özdemir: Diyarbakır'da görevli idi. Ankara semalarında alçak uçuş yaptı. 141. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 07:27:21-07:27:27, ayrıca saat 06:57:23-06:57:36 zaman aralığında görüntülerine rastlandı. Daha önemlisi 12 Temmuz 2016'da Diyarbakır 8. Ana Jet Üs Komutanı Tuğgeneral Deniz Kartepe ve Pilot Yüzbaşı Ceyhan Karakurt ile birlikte 2 adet F-16 uçağı ile saat 09:39'da Pars 01 çağrı adıyla Diyarbakır'dan havalanıp Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Marmaris'te kaldığı otelin fotoğraflarını çekti.
Ceyhan Karakurt: Pilot kurmay yüzbaşı. Darbe gecesi Ankara üzerinde alçak uçuş yaptı.12 Temmuz'da Ahmet Özdemir ile birlikte Cumhurbaşkanı'nın kaldığı otelin bulunduğu bölgede keşif-istihbarat yaptı.
Yıldıray Korkmaz: Pilot kurmay yüzbaşı. Gençliğinde örgüt evlerinde kaldı, 'ablalar' tarafından askeri liseye yönlendirildi. 'Sümüklü'nün vaazlarını dinleyip, kitaplarını okudu. 15 Temmuz'da Akıncı Üssü'ne geldi. Lojman nizamiyesi girişinde 8 kişinin şehit edildiği, 86 kişinin de yaralandığı olayda rol aldı.
AKINCI'YA KOMUTAN TAŞIYAN PİLOTLAR
Yukarıda isimlerini ve faaliyetlerini sıraladığımız şüpheliler savaş uçağı pilotları olarak darbe girişiminde rol aldılar. Gelelim o gece CASA ve kargo uçağı kullanan pilotlara. (Darbede rol alan helikopter pilotlarının faaliyetleri Kara Havacılık davası iddianamesinde yer alıyor.) Bunlardan biri Nazif Baysal. Baysal, 15 Temmuz saat 07:15'te Korgeneral Hasan Küçükakyüz ve Hava Teknik Okullar komutanı Tümgeneral Çulha'yı İstanbul'a götürmek için CN235 tipi 132 kuyruk numaralı uçağın birinci pilotu olarak İzmir Çiğli'den Atatürk Havalimanı'na geldi. Aynı uçak ile Akıncılar'a gitti, darbe girişimine katıldı. 143. Filo koridoru güvenlik kamerasında saat 01:22:14-01:22-18 zaman aralığından görüntüleri var. İsim isim devam edelim:
Murat Taşar: Nazif Baysal'la aynı uçakta Atatürk Havalimanı'na gitti, oradan Akıncılar'a geçti. 143. Filo Koridoru güvenlik kamerasında saat 02:23:16,01:22:28-01:22:37 zaman aralığında görüntülerine rastlandı.
Safa Sefer Güleroğlu: Nazif Baysal'la aynı uçakta 'first officer' (ikinci kaptan) olarak görev aldı. Akıncılar'a gitti. Aynı uçakta Ramazan Aytekin ve Murat Taşar da teknisyen olarak bulunuyordu. 16 Temmuz'da 143. Filo Koridoru güvenlik kamerasında saat 01:26:48-01:26:57 zaman aralığından görüntülerine rastlandı. Ramazan Aytekin ve Murat Taşar'ın da Akıncı Üssü'nde görüntüleri var.
Reşat Bora: 15 Temmuz'da CN-235 tipi 68 Kuyruk numaralı CASA uçağı ile Hava Kuvvetleri Komutanı Abidin Ünal'ı Mehmet Şanver'in kızının düğününe katılmak üzere İstanbul'a götürdü. Darbe girişimi başladıktan sonra Hava Kuvvetleri Komutanı'nın emir subayı Temel Karagöz'ün yönlendirmesiyle bahse konu uçağı Sabiha Gökçen Havalimanı'na götürdü. Orada rehin tutulan Hava Kuvvetleri Komutanı Abidin Ünal ile yanındakileri alarak Akıncı'ya gitti. Bu uçağın ikinci kaptanı Nail Sarıaltın'dı. Uçakta teknisyenler Faruk Yusufoğlu ve İsrafil Bedir de vardı.
Erdem Bafralıoğlu: İzmir Çiğli 2. Ana Jet Üs Komutanlığı 124. Filo Komutanlığı'nda görev yapıyordu. Darbe faaliyetini yönetip organize eden
şüpheli Kubilay Selçuk'u İzmir'den Ankara'ya kargo uçağı ile getirdi. Uçağın ikinci kaptanı Serkan Çalışkan'dı. Teknisyeni ise Ferdi Öter…
Yazıya son verirken daha önce bu köşede yayınlanan iki yazıya da atıf yapalım. 9 Ekim 2016 tarihli Paralel Hava Yolları ve 2 Temmuz 2017 tarihli Paralel Hava Yolları-2 başlıklı yazılara… O yazılar, Fetullahçı Terör Örgütü'nün sivil havacılıkla ilişkisinin portresiydi. Okuduğunuz da FETÖ'nün askeri havacılıktaki kirli 15 Temmuz sicilinin röntgeni…