New York'a Harvard'da konferans vermek için gelen Mustafa Sarıgül de ABD seçimlerini yakından izliyor.
Ama Sarıgül, kimin kazandığından çok nasıl çalıştıklarıyla ilgileniyor. Bu açıdan ilginç bir görüşme yapıyor. Obama'nın seçim kampanyasını yürüten ekiple bir araya geliyor.
Firma, aralarında Apple, AOL ve Time gibi markaların bulunduğu dünyanın ünlü şirketlerine de hizmet veriyor.
Sarıgül'e brifing veren ekipte bir Türk iletişim uzmanı da bulunuyor. Söyledikleri en önemli şey, başta radyo ve TV olmak üzere tüm iletişim mecralarını ve sosyal medyayı, Facebook, Twitter, LinkedIN, YouTube ve Wikipedia'yı hızlı ve verimli biçimde kullanmak.
Bunlar bilinmeyen şeyler değil. Belki ABD'de daha etkin ve yoğun kullanılıyor ama tüm dünya artık bunu biliyor.
Peki, Obama'nın son günlerde düşüş yaşamasının önüne nasıl geçecekler?
Toplumla ilgili her konuda güven veren ve kararlı bir Obama portresi çizerek..