HAZIR dev bir kozmetik markasının yöneticisini karşımızda bulmuşken soruyoruz. Türk kadını kendine bakıyor mu? Kozmetik kullanımında hangi unsurlar öne çıkıyor?
Serres anlatıyor: "Türk kadını yeniliklere düşkün, etkin ürün arıyor. Kırışıklıkları önleyici pazar Türkiye'de de büyüme trendinde. Ancak en çok saç bakım ürünleri, ardından da oje, ruj, maskara ve pudra kullanıyor."
L'Oreal, Fransa'daki araştırma-geliştirme bölümünde kadınların düşledikleri güzellikleri gerçekleştirmeye yılda cirolarının yüzde 3'ü kadar para harcıyor. 2006 yılında 633 milyon Euro yatırım yapılmış ve 569 patent tescil edilmiş.
Çocukluğunu Türkiye'de geçirdiği için neredeyse anadili kadar akıcı Türkçe konuşan Matthieu Serres, Ar-Ge'nin son yıllardaki en büyük başarılarından birinin 2006 yılında yaşlanma etkilerine karşı geliştirilen ProXylane olduğunu anlatıyor. Sözünü ettiği bir molekül. Bakım ürünlerine karıştırılan, çevre dostu yeşil kimyasal teknikler kullanılarak elde edilen tamamen doğal bir molekülmüş.