EURO 2016'ya katıldığımız için televizyon satışları arttı.
Turizm acenteleri bu aralar çok yoğun; havayolları şirketleri Fransa'ya daha çok bilet kesiyor.
Medya daha çok reklam alıyor, reklam ajansları yoğunluktan iş yetiştiremiyor. Bir de maçların oynandığı günlerde mekanlar dolup taşacak, evlerden daha çok pizza siparişi verilecek vs.
EURO 2016'nın ekonomiye katkısı saymakla bitmez.
Ama asıl önemli olan, EURO 2016'nın Türkiye'de toplumsal birlikteliği ve mutluluğu artıracak olması. Son dönemde ülkemiz çok kutuplaştı; bu kutuplaşmayı EURO 2016'nın azaltacağını düşünüyorum.
Her maçta birbirimize daha çok sarılacağız, birlikte üzüleceğiz, birlikte güleceğiz. İşte bunun için spora yatırım çok önemli.
Sporda elde edilen başarılar toplumdaki kenetlenme duygusunu artıyor, insanların yaşadıkları ülkeyle gurur duymasını sağlıyor. EURO 2016, Türkiye' ye ilaç gibi gelecek.