Geçenlerde çocukları 'Otel Transilvanya 2' filmine götürdüm. Normalde ben 20 dakikalık reklam kuşağını hesap edip salona geç girmeye çalışırım ama çocuklar rahat durmayınca erken girmek zorunda kaldık. Tahmin edeceğiniz gibi, çocuklar filmi izlemeden reklam bombardımanına tutuldu. Canları sıkıldı, 'Film ne zaman başlayacak?' diye yakınıp durdular.
Tamam, sinema salonlarının ayakta kalması için reklam da yayınlanmalı ama reklamın da bir kıvamı olmalı. Ne yazık ki, çok şikayet olmasına rağmen bu reklam kuşaklarının süresi kısaltılmıyor. Bari çocuklarımıza bu reklam işkencesini çektirmesinler. Çocuk filmlerinin yayınladığı seanslarda az reklam oynatılsın. Ayrıca reklamcılıkta hedef kitle diye bir şey vardır; hem süresi uzun, hem de çocukların anlamayacağı reklamlar yayınlanıyor. Bu ne yaman çelişkidir? Çocukların günahı ne?