Genç okuyucularım bilmez; benim zamanımda, yani 90'larda Adidas'ın Gazelle modelinden bir ayakkabıya sahip olmak büyük ayrıcalıktı. Ne paralar biriktirmiş, ailem alsın diye ne diller dökmüşümdür... Hey gidi günler hey... Marka, 1993 senesinin ikonik Kate Moss'lu fotoğrafını günümüz sanatçılarından Doug Abraham'a yorumlatıp reklam kampanyasına dönüştürmüş. Fikre bayıldım. Gerçi tekrar yorumlatmaya bile gerek yokmuş. Eskisini olduğu gibi kullansalarmış yetermiş. Malum, Kate Moss hâlâ moda dünyasının en gözde isimlerinden. İki zamansız isim bir arada, nostaljiyi günümüze taşımış. Çarpıcı kampanyalar için uçuklaşmaya gerek yok. En sadesinden, en nostaljisinden akıllıca bir kampanyanın yüreğinize dokunması yetebiliyor.