Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

En güldüğüm reklam

Televizyon reklamlarında bana en eğlenceli gelen yöntem, ürün ya da hizmeti tanıtılan markanın karşısında 'çakmasını' yaratıp onun üzerinden prim yapan reklamlar.
Bu akımın ülkemizdeki öncüsü Cem Yılmaz'lı Doritos reklamıydı. Hani yardımcısı merdiven altında pabuç büyüklüğünde cips üretince Cem'in "İnsan yiyecek bunu, insan" dediği unutulmaz reklam... Şimdilerde bu akımın yeni bir uygulayıcısı var: Türk Telekom...
Bu kez merdiven altında hizmet üreten, bir çakma GSM firması.
Bizim genç girişimciler, Türk Telekom'la rekabet etmeye çalışırken bana kahkahalar attırıyorlar.
Kadın, hattına ücretsiz wireless soruyor. Bizimkiler, yol boyunca yer alan kasabın, bakkalın, kafenin wireless şifrelerini veriyorlar. Yayın hızını gerçek atı koşturarak ölçüyorlar filan.
Gel de gülme... Kampanyanın ikinci reklam filmi ise benim favorimdi. Sözde kullanıcı mektuplarını yanıtlıyorlar. İş mafyaya gelip dayanınca da tabanları yağlıyorlar. Çünkü 'ağır abi' şöyle yazmış: 'Hızlı Silahşor' filmini izliyordum; hızı gitti, silahşoru kaldı. Gerisini siz düşünün artık...' Şimdi merak ve heyecanla yeni filmi bekliyorum.
İşte televizyon reklamcılığını kurtaracak formül: Diziler arasında reklam izletemiyorsanız, reklamları diziye çevireceksiniz.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA