Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Pide bitmiş

Bir gıda firmasının reklamı dönüyor ekranlarda sıklıkla... Dış ses durmadan tekrarlıyor: 'Pide bitmiş...', 'Pide bitmiş...' 'Pide bitmiş...'
İlk izlediğimde hiçbir şey anlamadım. Hatta anlamsızlığı, sinirlerimi bozdu. Sonra öğrendim ki reklam, sanal âlemde dönen bir videodan ilham alıyormuş.
Spor programlarından birinde, yorumcu Oktay Derelioğlu, ünlü futbolcu Etoo'nun Galatasaray'a geleceği istihbaratını alıp birkaç kez üst üste 'Etoo bitmiş' demiş. Muzip biri de o görüntüleri birbiri ardına ekleyip hazırladığı montaj video ile sözde bir 'internet fenomeni' yaratmış...
İyi hoş da bu ülkede kaç kişi her gün bir yenisi piyasaya çıkan o videolardan haberdar?
Hele Ramazan sofralarını hedefleyen bir gıda ürününün pazarlanacağı, görece 'klasik' alışkanlıkları olan bir hedef kitle için 'internet fenomenleri' ne derece 'görünür' olabilir ki?
Yani Adıyamanlı Rüstem Emmi, o videodan haberdar olabilir mi?
Sanırım reklamı hazırlayanlar, 'sanal âlemi' olduğundan büyük sanma gafletinde bulunmuşlar.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA