Haberleşmeye diyorsanız, fena halde yanılıyorsunuz. Ben de Adını Feriha Koydum dizisinden öğrendim. Meğer telefon bir statü sembolüymüş. Kapıcı kızı Feriha ikinci el, kamerasız telefonundan utanıp onu arkadaşlarından saklamaya çalışıyordu. Annesi bu durumu anlayamayınca, Feriha izah etti: "Telefon artık konuşmak için değil, imza yerine geçiyor anne. Nesin, kimsin, telefonunun markasından anlaşılıyor..." Bir elektronik firması, milyonlarca dolarlık reklam kampanyası düzenlese, bu iki cümle kadar pazar payı yaratamazdı. Gençlerin damarlarına marka bağımlılığını enjekte etmenin bundan daha kestirme yolu var mı? Eminim bu repliği işiten telefon üreticileri, "Hay ağzına sağlık Feriha" demişlerdir. Biri, Graham Bell'e "Siz aslında bir iletişim aracı değil, elektronik kimlik kartı icat ettiniz" dese, üstat ne derdi acaba?