Reklam oyunculuğu, ünlüler arasında rol kesmekten, albüm çıkarmak ya da konser vermekten çok daha önemli bir kazanç kapısı haline geldi. Eğer şöhretiniz, bir reklam kampanyasını kaldıracak kadar güçlüyse, adeta başka bir iş yapmanıza gerek kalmıyor. Bir kampanyanın reklam ücretiyle, hayatınızın önemli bir bölümünü garanti altına alabiliyorsunuz. Hem de "albümüm satacak mı?" ya da "Dizim tutacak mı?" diye endişeye kapılmadan... Geçenlerde Orhan Gencebay, kendi ağzıyla söyledi, "Reklamdan aldığım ücret, bugüne kadar ünlülere ödenen en büyük meblağ olabilir" diye. Cem Yılmaz ve Tarkan'ın daha önce trilyonluk reklam sözleşmelerine imza attıklarını biliyoruz. Demek ki Orhan Baba fazlasını almış, hakkıdır, helâl olsun. Bu arada reklamcılar şu sıralarda dizilerin ünlü erkek oyuncularına kancayı takmış durumdalar. Reklam dünyasının önemli bir isminden duyduğuma göre; büyük bir inşaat firması, Kenan İmirzalıoğlu ve Halit Ergenç'e yeni kampanyalarında rol almaları için teklif götürmüş. İmirzalıoğlu 1 milyon, Ergenç de 750 bin lira talep edince, firma bu isimlerle çalışmaktan vazgeçmiş. Demem o ki, kazanç açısından reklam filmi setinde üç gün çalışmak, neredeyse dizinin koca bir sezonunda ter dökmeye denk... Eee, boşuna dememişler, reklamın iyisi kötüsü olmaz diye!..