Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Yeni reklam nasıl olmalı?

Aysun Kayacı gerginliğini yumuşatmanın en iyi yönteminin "işi şakaya vurmak" olduğunu düşünüyorum. Malum, Aysun, Pepsi'nin yeni reklamında bir trafik polisini oynuyor. Daha önce firmanın "öpücüklü" reklamında rol alan Aysun bu kez otomobildeki gençleri "şeker muayenesinden" geçirmek için öpüyor. Benim aklımdan geçen yeni reklam ise şöyle: AYSUN: Gençler, aranızda çobanlık yapan var mı? GENÇ: Yoo, hayır. Biz üç tane kazı bile güdemeyiz. AYSUN: Olsun, ben yine de bir bakayım. (Aysun, gencin dudağına yapışır) Hımm... Şimdi de takımlarınıza bir bakalım. GENÇ: Nasıl yani? AYSUN: Çıkarın bakayım ayaklarınızı araçtan dışarı. Ayak takımı mısınız, değil misiniz bir kontrol edeyim. Sende fazla nasır var, ayak takımı filan olmayasın? Sakın ola ki bu latifeden de polemik konusu üretilmesin. Sadece gülün, geçin diye yazdım dostlar... Sadece gülün, geçin...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA