Ellerinde kronometrelerle reklam sürelerini hesaplayıp, ertesi gün bize uzun uzun E-mail'ler atan izleyici sayısında patlama yaşanıyor. Kolay değil, bir saatlik diziyi izlemek için ekran başında bazen 2 buçuk saat harcamak gerekiyor. Araya giren 5-6 kuşak reklama tahammül göstermek ise öyle her babayiğidin harcı değil. Bu arada uzun reklam süreleri nedeniyle yayın akışları sarktıkça sarkıyor. Sevilen programlar ancak gece yarısından sonra ekrana gelme şansı bulabiliyor. Dikkatten kaçan ama bana göre önemli bir israf kalemi oluşturan "ekstra elektrik tüketiminin" ise şimdilik kimse farkında değil. Ekran karşısındaki uykusuz gecelerin üretim ve randımana olumsuz etkileri de cabası... Ne yazık ki rekabetten doğan ucuz reklam tarifeleriyle Türk ekonomisinin sırtına yüklenen bu yeni kamburun ceremesini uzun dönemde yine günahsız vatandaş çekecek...