Türkiye'nin her zaman maddi açıdan öne çıkan kulübü Fenerbahçe, bu konuda Avrupa'da da devler arasına girmeyi başardı. Sarı-lacivertli yöneticiler pazarlama ve ürün satışı konusunda camianın gücünü çok iyi kullanarak gelirlerini katladılar. Sarı-lacivertli kulüp, yıllık 135 trilyon liralık naklen yayın havuzundan 18.5 trilyon lira (yaklaşık 10.5 milyon euro) gelir elde edecek. Bunun yanısıra artık bir para basma merkezi gibi çalışmaya başlayan Fenerium'dan kulübe adeta para yağıyor. Özellikle flaş transferlerin ardından patlama yaşanan ürün satışlarından Fenerbahçe, yaklaşık 15 milyon euro para kazanıyor.
Tribün geliri patladı
Gelirler bununla da bitmiyor. Kapasitesi 50 bin kişiye yaklaşan Şükrü Saracoğlu Stadı'ndaki kombine satışlarından gelecek para, 20 milyon euro olarak ön görülüyor. Ayrıca loca satışlarından 5 milyon euro gelmesine de kesin gözüyle bakılıyor. Fenerbahçe'nin forma reklamı, saha için reklam panoları, sponsorlar ve özellikle Şampiyonlar Ligi'nden elde edeceği toplam gelirin de 15 milyon euro civarında gerçekleşmesi planlanıyor. Takım Şampiyonlar Ligi'nde finale kadar kadar gidebilirse gelir daha da artacak. Böylece Fenerbahçe, en az 65 milyon euro yıllık gelirle, Avrupa'nın devleri arasındaki yerini aldı.