İsveç merkezli giyim devi H&M'in internet sitesinde satılan ve siyahi bir çocuk mankenin giydiği sweatshirt üzerinde 'Coolest monkey in the jungle' (Ormandaki en havalı maymun) yazması büyük tepki çekti. Sosyal medyada pek çok kişi tarafından topa tutulan ve ırkçılık yapmakla suçlanan H&M firması 'Görüntü tüm H&M sitelerinden kaldırılmış olup incinen herkesten özür dileriz' diye bir açıklama yaptı. Böylesine büyük bir olay için kuru bir özür yeterli olur mu dersiniz? Bu kadar büyük bir hata nasıl gözden kaçar? 'Reklamın iyisi kötüsü yoktur' diyeceğim ama H&M sırf gündeme gelmek için ırkçılık suçlamalarını göze almayacak kadar büyük bir marka! H&M, kuru bir özür dilemeden daha fazlasını yapmalı!