Zara, 5 Ekim'den itibaren tüm Türkiye'de online alışverişe başladı. Dünya moda trendlerini en başarılı şekilde uygulayan ve ucuz etiket politikasıyla her kesime hitap eden marka; bu yetmezmiş gibi bu haftadan itibaren Türkiye'nin en ücra köşelerine bile ulaşabilme artısını da hanesine eklemiş oldu. Üstelik uygulamayı telefonunuza indirdiğinizde, alışverişinizi yolda evinize giderken bile yapabiliyorsunuz. Akıllı teslimat özelliğiyle ise ücret ödemeden, aldığınız ürünü, size en yakın mağazadan alabiliyorsunuz. İstanbul'da aynı gün içinde teslimat özelliği de var. Beni en etkileyen ise, kullanıcıların stok listesine de bakabiliyor olması. İstediğiniz ürün en yakın hangi mağazada, tek tıkla öğrenebiliyorsunuz. Yani bu demek oluyor ki, hâlâ sadece katalog çekmekle büyük bir iş yaptıklarını sanan markalar için şapkalarını önlerine alıp düşünmenin zamanı geldi, hatta geçiyor. Ve online alışveriş her geçen gün cazibesini artırmaya devam ediyor. Buna yatırım yapmayan, etiketi yüksek tutmaya devam edip vizyonunu geliştirmeyen markalar maalesef güçlerini koruyamayacak.