Televizyonda geçen ay, merak uyandıran bir dondurma reklamı yayınlanmaya başlamıştı. Aile, dondurma yemek için topluca masaya oturuyordu.
O sırada elektrikler kesiliyor, ışıklar yeniden yandığında tabaktaki son dondurma parçasının yok olduğu fark ediliyordu. Herkes birbirinden şüphelenirken, reklam 'Acaba son dondurmayı kim aldı?' bilmecesiyle bitiyordu.
Aradan bir ay geçtikten sonra düğüm çözüldü. Serinin yeni filminde, Maraş dondurmasının son parçasını büyükannenin aldığı ortaya çıktı. Delili ise eğilmiş dondurma kaşığıydı.
Reklam eğlenceli ve cazip ama benim okuduğum alt metinde başka bir gerçek ortaya çıkıyor. Artık dondurma reklamını bile Agatha Christie romanlarından esinlenecek kadar kriminal bir tonda yapmaya başladık.
İşte gündüz kuşaklarındaki reality şovların ve kan damlayan haber bültenlerinin getirisi(!)