Kıvanç Tatlıtuğ, gerçekten de yakışıklı adam.
Ama bunca izleyiciyi ekran başına toplamak için yakışıklılık yetmiyor. Oyun gücü ve karizmayı da yanına eklemek gerekiyor. Bu aralar 'Cesur ve Güzel' ile ekranlarda arz-ı endam eyleyen kardeşimizde hepsinden fazlasıyla var.
Karizmayı bazen bir tek jest, mimik ya da tavır belirler.
Örneğin Kıvanç Tatlıtuğ'un 'Behlül'ü oynarken o çapkın gülümsemesiyle 'Behlül kaçar' deyişi, 'Kuzey Güney'deki o tek parmakla telefon tutuşu, 'Ezel'de 'Sekiz' karakterini canlandırırken takındığı 'cazibeli serseri' tavrı; karizmasını pekiştiren detaylar olarak öne çıkmıştı. Son dizisi 'Cesur ve Güzel'de Kıvanç bu kez süvari yetenekleri ile öne çıktı. İlk bölümde, uzun süre sakatlık yaşamasına neden olan cipten ata atlama sahnesi gerçekten de etkileyiciydi.
İkinci bölümde bu kez, binicilik deyimiyle makas yaparak ata bir sıçrayışı vardı ki, Cüneyt Arkın ağabeyimize bile parmak ısırtacak cinstendi.
Kıvanç, bunları tesadüfen yapmıyor. Rolü için acayip çalışıyor. Sadece yakışıklılığına yaslanıp ense yapmadığı için de Kıvanç Tatlıtuğ oluyor.
Helal olsun!