Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Dem tuttu

Lipton'un bir önceki reklam kampanyasını bu sütunlarda 'İngiliz çayını Türkiye'de Latin müziğiyle satıyorlar' diye eleştirmiştim. Karadeniz'de çay filizi toplayan köylü kadınları, ünlü 'La bamba' şarkısından devşirme besteyi Türkçe sözlerle seslendiriyorlardı. Tamam, reklamlarda ilgi çekmenin yolu son zamanlarda 'uçuk kaçık olmaktan' geçiyor ama bu kadarı da absürt ötesiydi...
Çay firmasının yeni reklamı ise 'doğru yolun bulunduğunu' gösterir nitelikte. Bu kez Karadenizli hanımlar; hem horon tepiyor, hem de yöre ezgilerini seslendiriyorlar. Belli ki eski reklama tepki gösteren sadece ben değilmişim. Çay şimdi demlendi işte...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA