Referans numarası alınarak yapılacak olan AUZEF kayıt yenileme işlemleri başladı. Binlerce aday internet üzerinden "AUZEF kayıt yenileme işlemleri nasıl yapılır?" sorusuna yanıt arıyor. Referans numarası olmadan ödeme yapılmayacağı gibi harç ödeme işlemlerinin de yapılması gerekiyor. Kayıt işlemlerine dair detayları merak edenler araştırmalarını sürdürürken çalışırken okuma ve diploma alma fırsatı sağlayan bahar dönemi AUZEF kayıtları nasıl ve nereden yapılacak?
Haberimizin içerisinden adım adım AUZEF kayıt yenileme işlemlerine ulaşabilir, konuya yönelik gerekli bilgileri edinebilirsiniz.
AUZEF KAYIT YENİLEME NE ZAMAN YAPILIR?
AUZEF Bahar yarıyılı kayıt yenileme işlemleri 09 Mart 2020 – 13 Mart 2020 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir.
AUZEF KAYIT YENİLEME NASIL YAPILIR?
1. ADIM:
Kayıt yenileme işlemi için referans numaranız ile materyal / katkı / öğrenim ücreti ödemeniz yeterlidir. Ödeme yaptıktan sonra ders seçimi işleminiz fakültemiz tarafından yapılacaktır. Referans numaranızı almak için http://aksis.istanbul.edu.tr adresinden kullanıcı adı ve şifreniz ile otomasyon sistemine giriş yapınız.
2. ADIM:
Giriş yaptıktan sonra Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)'ne tıklayınız. Sol menüdeki "Harç Bilgileri" kısmından Referans numaranızı ve ödeme miktarınızı görebilirsiniz. Ödemenizi HalkBank Şube/ATM'lerinden ya da AKSİS sistemi üzerinden online yapabilirsiniz.
Online ödeme işlemini gerçekleştirmek için aynı sayfada yer alan "Ödeme Yap" butonunu tıklayınız. Karşınıza gelecek ekranda ilgili alanları doldurarak online ödeme işlemini yapabilirsiniz.
NOT: NOT: AKSİS SİSTEMİNDEN ÖDEMENİZİ YAPTIKTAN SONRA KARTINIZIN HESAP HAREKETİNİ KONTROL EDİP BİRDEN FAZLA ÖDEME YAPMAMAYA DİKKAT EDİNİZ.
NOT: Öğrencilerden Alınacak Katkı Payları ve Öğrenim Ücretlerine ilişkin Bakanlar Kurulu Kararının 10. Maddesi 3. Bendi gereği bir yükseköğretim programında kayıtlı iken ikinci bir üniversite programına kayıt yaptırılması halinde katkı payı öğrencinin kendisi tarafından karşılanır. Fakültemiz Açıköğretim programlarında öğrenim gören, bütün dönemlerini tamamlayıp dönem uzatan veya alttan dersi kalan öğrencilerin harçlarına 35,5 TL yansıtılır.
AUZEF REFERANS NUMARASI NASIL ALINIR?
Referans numaranızı almak için http://aksis.istanbul.edu.tr adresinden kullanıcı adı ve şifreniz ile otomasyon sistemine giriş yapınız.
Giriş yaptıktan sonra Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)'ne tıklayınız. Sol menüdeki "Harç Bilgileri" kısmından Referans numaranızı ve ödeme miktarınızı görebilirsiniz.
AUZEF ÖDEME NASIL YAPILIR?
Ödemenizi HalkBank Şube/ATM'lerinden ya da AKSİS sistemi üzerinden online yapabilirsiniz.
Online ödeme işlemini gerçekleştirmek için aynı sayfada yer alan "Ödeme Yap" butonunu tıklayınız. Karşınıza gelecek ekranda ilgili alanları doldurarak online ödeme işlemini yapabilirsiniz.
.