Birileri bir gün ortaya çıkıp ligin marka değerinden bahsetti. Muhtemelen pazarlama okumuş bir profesyonelin "Malı daha iyi nasıl satarız" taktiğiydi.
Güzel Türkçemizde bir söz var:
"Sakınan göze çöp batarmış.." Marka değeri dedikleri günden beri Türk futbolu yerden başını kaldıramaz oldu. Önce 3 Temmuz süreci, ardından sahaya eline geçeni atan taraftar, ırkçılık davaları, birbirine hakaret eden yöneticiler, kabadayılığa soyunan futbolcular..
Alın buyrun size marka..
Bu hafta 4 maçı futbolsever sayılmayan kadın ve çocuklar izleyecek.
Avrupa'da hiçbir yerde bu kadar saha kapatma cezası yok. Süper Lig takımlarının taraftarı sporda şiddet yasasının uygulanmaması nedeniyle şımarık, zengin çocuğu edasıyla tribünlerde istediği küfrü savuruyor. Birileri "Futbol ölümkalım meselesi değildir, daha fazlasıdır" diyeni ciddiye almış olacak ki bugün futbolcuların can güvenliği yok. Adnan meselesinde olduğu bu sorunu çözmek için de tek şeye ihtiyaç var: Samimiyet.
Var mısınız o yasayı uygulamaya?