'Benim Dünyam'ın tanıtımını büyük, tanınmış bir halkla ilişkiler (PR) şirketi yaptı ama bu şirketin kriz yönetmeyi bilmediği ortaya çıktı.
Gazete, TV röportajlarını iki stajyerle de ayarlarsınız ama kriz yönetmek ayrı bir uzmanlık ister.
'Benim Dünyam'ın gişe rakamı ortaya çıktığında yapılacak ilk iş; benim ilk yazıda verdiğim karşılaştırmalı bilgilerini medyaya vermekti. Ama onlar 'Filmi 186 bin kişi izledi, büyük ilgi gördü' tarzında, gazetecilerin 'yalaka basın bülteni' olarak kabul ettiği bir bülten yolladılar medyaya.
NEGATİF ALGI
Twitter'da 'Filmin gişesi düşük' gibi yapılan haksızca yorumlara da anında yanıt verilmeliydi.
Sonunda basında 'Benim Dünyam' gişede sınıfta kaldı' haberleri çıktı.
Yazık; 'Benim Dünyam'ın gişesi iyiyken, medya ve sosyal medyada filme dair negatif bir algı oluştu.
Türkiye'de film tanıtımı yapanların çoğunun; ne gişe değerlendirmesinden, ne de algı yönetiminden haberi var.