Anadolu Efes reklamıyla devam edelim... İlginçtir çok başarılı bir reklam kampanyasının da dezavantajları olabiliyor!
Çünkü artık sosyal medya diye bir gerçek var!
Şimdi çoğu genç kız "Ya, Kerem Tunçeri'ye bittim; çok tatlı, çok da güzel söylüyor değil mi" diye birbirleriyle mesajlaşıyor. (Bence de müthiş söylüyor. Hatta sahnede Murat Boz'dan bile daha cool duruyor, acilen müziğe başlamalı)... Bu hızla artan popülarite markayı etik sınavdan da geçiriyor.
Ve biri, Anadolu Grubu'nun Sinop'un Gerze ilçesinde yapmak istediği termik santrali, köylülerin protesto gösterisini hatırlayıp Twitter'a yorum yazıyor.
Sonra bir başkası çıkıyor "Yahu Gerze Halk Direniş Korosu'nun 'Git Git Anadolu Grubu' şarkısı da var" deyip, o şarkının video link'ini internete veriyor ve ortalık iyice şenleniyor.
Ne dersiniz? Reklam kampanyalarında sosyal medyadaki yansımalar üzerine stratejiler geliştirme dönemine girmedik mi?